Často kladené otázky (FAQ)
1. Objednávka nebyla zaplacena, co nyní?
1. Objednávka nebyla zaplacena, co nyní?
Pokud k tomu došlo, prosíme, objednávku zadejte znovu a zaplaťte ji. Transakce jsou automatizované, což znamená, že pokud objednávka není zaplacena, systém ji automaticky zruší. Není možné platbu znovu obnovit. Jakmile bude vaše objednávka správně zadána a zaplacena, obdržíte potvrzení transakce e-mailem.
2. Mohu objednávku změnit nebo zrušit, pokud jsem zadal/a nesprávné údaje?
2. Mohu objednávku změnit nebo zrušit, pokud jsem zadal/a nesprávné údaje?
Vše závisí na aktuálním stavu vaší objednávky. Změny nejsou možné v každé fázi zpracování objednávky. Prosím, kontaktujte zákaznickou podporu na info.cz@eveline.eu co nejdříve po zadání objednávky.
3. Jak mohu použít své promo kódy při objednávce?
3. Jak mohu použít své promo kódy při objednávce?
Jakmile dosáhnete správného množství pro objednávku, zadejte akční kód v souhrnu košíku a klikněte na tlačítko „Použít slevu“ pro jeho aktivaci. Bezplatný produkt bude automaticky přidán k vaší objednávce a použitá sleva se zobrazí v souhrnu.
4. Proč se nemohu dostat k oknu „Platba“?
4. Proč se nemohu dostat k oknu „Platba“?
Jakmile přejdete k pokladně, klikněte prosím pod možností „Výběr způsobu doručení“ na černé pole „Pokračovat“, zadejte své údaje a poté odsouhlaste obchodní podmínky.
5. Jaké jsou náklady na doručení? Od jaké částky je doručení zdarma?
5. Jaké jsou náklady na doručení? Od jaké částky je doručení zdarma?
Kurýr DPD – zdarma na všechny objednávky
Kurýr DPD Dobírkou - 69 Kč
6. Jak mohu zkontrolovat stav své zásilky?
6. Jak mohu zkontrolovat stav své zásilky?
Když bude váš balíček odeslán, obdržíte na e-mailovou adresu uvedenou při objednávce sledovací číslo a odkaz pro sledování doručení na webových stránkách přepravní společnosti.
7. Po zadání objednávky jsem obdržel/a informaci, že objednaný produkt není k dispozici. Proč?
7. Po zadání objednávky jsem obdržel/a informaci, že objednaný produkt není k dispozici. Proč?
Děláme vše pro to, aby byla naše nabídka aktuální. Někdy se však stane, že máme na skladě méně připravených produktů k odeslání, než nám uvádí systém obchodu (například kvůli náhodnému poškození produktu ve skladu).
8. Mohu po odeslání objednávky ještě změnit zakoupené produkty?
8. Mohu po odeslání objednávky ještě změnit zakoupené produkty?
Vzhledem k tomu, že všechny objednávky jsou odesílány ihned po jejich přijetí, bohužel není možné objednávku změnit. Připomínáme však, že máte lhůtu 14 dnů na vrácení produktů bez viditelných známek použití, a to od data doručení na uvedenou adresu.
9. Jak mohu vrátit nebo vyměnit objednaný produkt?
9. Jak mohu vrátit nebo vyměnit objednaný produkt?
Produkty objednané online lze vrátit do 14 dnů od jejich obdržení. Vrácené produkty musí být v původním obalu a řádně chráněné. Nesmí nést známky použití.
Je nutné je zaslat na následující adresu:
Beauty Brands Ecommerce sp. z o.o.
rampa č. 18
al. Katowicka 66
05-830 Nadarzyn
POLSKO
s označením Eveline Cosmetics
Prosíme také o zaslání e-mailu na adresu info.cz@eveline.eu s kopií formuláře pro odstoupení od smlouvy a dokladem o odeslání zásilky.
10. Obdržel(a) jsem vadný produkt. Co mám dělat?
10. Obdržel(a) jsem vadný produkt. Co mám dělat?
Veškeré reklamace přijímáme prostřednictvím e-mailu na adresu: info.cz@eveline.eu. V vaší zprávě uveďte prosím číslo objednávky, popis závady a přiložte fotografii reklamovaného produktu.
11. Jak vysoké jsou náklady na vrácení zboží?
11. Jak vysoké jsou náklady na vrácení zboží?
Pokud odešlete celou objednávku zpět, vrátíme celkové náklady na objednané produkty a náklady na doručení. Pokud posíláte pouze část produktů zpět, budeme pouze uhradit náklady na tyto produkty. Podrobnosti najdete v obecných podmínkách online obchodu Eveline Cosmetics.
12. Byl jsem doručen vadný produkt nebo chybí produkty, co teď? Jak mohu podat stížnost?
12. Byl jsem doručen vadný produkt nebo chybí produkty, co teď? Jak mohu podat stížnost?
Všechny stížnosti jsou přijímány e -mailem. V tomto případě nás prosím kontaktujte e -mailem na adrese info.cz@eveline.eu. Zadejte své číslo objednávky a popište situaci - které produkty chybí a co neodpovídá objednávce.
13. Jak dlouho trvá zpracování stížnosti nebo návratu?
13. Jak dlouho trvá zpracování stížnosti nebo návratu?
Vaše stížnost bude zpracována do 14 dnů od obdržení návratu.
14. Objednávka byla zrušena a já jsem na můj účet neobdržel žádnou úhradu.
14. Objednávka byla zrušena a já jsem na můj účet neobdržel žádnou úhradu.
Pokud byla objednávka zrušena a peníze nebyly odepsány z účtu kupujícího, ale pouze zablokovány, měla by být úhrada provedena automaticky. Pokud jste neobdrželi náhradu, kontaktujte prosím Adyen - jedná se o proces, který je mimo naši kontrolu a který nemůžeme ovlivnit.
15. Jak mohu zrušit objednávku?
15. Jak mohu zrušit objednávku?
Chcete -li objednávku zrušit, obraťte se na náš zákaznický servis pomocí kontaktního formuláře. Objednávku můžete zrušit pouze tehdy, pokud ještě nebyla zpracována (ještě není dokončena).
16. Jak získám slevu, když se zaregistruji do zpravodaje?
16. Jak získám slevu, když se zaregistruji do zpravodaje?
Pokud byste chtěli být informováni o nadcházejících propagačních akcích a zprávách, zaregistrujte se prosím do našeho zpravodaje. Jako uvítací dárek obdržíte jedinečný kód slevy, s nímž můžete snížit produkty, které nejsou diskontovány o 40%.
17. Hledání zpravodaje také znamená registraci pro účet?
17. Hledání zpravodaje také znamená registraci pro účet?
Přihlášení k odběru zpravodaje neznamená, že si vytvoříte účet. Přihlášení k odběru zpravodaje vám poskytuje přístup k informacím o nových produktech a speciálních nabídkách v našem obchodě.
18. Je nutné si před objednáním vytvořit účet?
18. Je nutné si před objednáním vytvořit účet?
Nemusíte se zaregistrovat, než se vzdáte objednávky, ale účet nabízí řadu výhod. Při úpravách dalšího nákupu mimo jiné ušetříte drahocenný čas. Když vytvoříte účet, vaše fakturační adresa bude uložena v systému a při objednávce jej již nebudete muset zadávat ručně. V „mém účtu“ v bodě „Objednávky“ můžete sledovat stav vaší objednávky.
19. Byla testována kosmetika kosmetiky Eveline na zvířatech?
19. Byla testována kosmetika kosmetiky Eveline na zvířatech?
Kosmetika produkovaná kosmetikou Eveline není testována na zvířatech a neprodává se do zemí, které takové testy předepisují. Značka je certifikována bez krutosti a uděluje Asociaci kosmetiky bez Cruethy. Kromě toho se veganská, vegetariánská a přírodní kosmetika, která se skládá z více než 95% složek přirozeného původu, zaujímá v našem produktovém sortimentu stále důležitější místo.
20. Proč nemohu dát produkt do svého nákupního košíku?
20. Proč nemohu dát produkt do svého nákupního košíku?
Pravděpodobně se pokusíte vložit produkt do nákupního košíku, který je k dispozici v různých variantách, např. v barvě. Jednoduše vyberte požadovanou barvu a poté klikněte na tlačítko „V nákupním košíku“. Druhým důvodem je nedostupnost dotyčného produktu.
21. Proč má produkt stav „není k dispozici“?
21. Proč má produkt stav „není k dispozici“?
Pokud není produkt online dostupný, znamená to, že již není na našem skladě. Pokud máte zájem o dostupnost konkrétního produktu, obraťte se prosím na zákaznický servis přes live chat nebo na info.cz@eveline.eu.
Mám ještě jinou otázku..
Využijte náš live chat nebo kontaktujte zákaznický servis na info.cz@eveline.eu