Obchodní podmínky e-shopu Eveline Cosmetics

Pravidla popisují podrobné zásady používání internetového obchodu (e-shop), dostupného na adrese https://cz.eveline.eu, včetně zejména podmínek pro objednávání Produktů dostupných v e-shopu, pravidel pro doručování objednaných Produktů Zákazníkovi, způsoby a lhůty úhrady cen za tyto Produkty, oprávnění Zákazníka související s odstoupením od smlouvy a pravidla pro podávání reklamací.
e-shop je součástí Webu a pokud tato pravidla nestanoví jinak, vztahují se na služby na něm poskytované Pravidla Webu, která jsou kdykoli dostupná prostřednictvím odkazu s názvem "Pravidla" umístěným na spodním okraji každé podstránky e-shopu.


I. Definicja
1. Níže používané pojmy znamenají:
1) Doručovací adresa - poštovní adresa místa nacházejícího se na území České republiky včetně čísla poštovní přihrádky nebo identifikačních údajů automatického poštovního terminálu (tzv. doručovací box), kterou lze v souladu s Pravidly použít k vyzvednutí Objednávek;
2) Cena produktu - hodnota produktu vyjádřená v polských zlotých včetně DPH, bez dodatečných nákladů souvisejících s procesem nákupu, včetně poplatků za dodání Produktů;
3) Informace o Objednávce - informace o Objednávce zadané Zákazníkem obsahující podrobné informace o ní, zejména seznam, počet kusů, popis objednávaných Produktů a informace o cenách Produktů;
4) Zákazník – Uživatel Webu, který má v úmyslu nakupovat a nakupuje Produkty v e-shopu, a který je fyzickou osobou způsobilou k právním úkonům v plném rozsahu a v případech stanovených zákonem i fyzickou osobou s omezenou způsobilostí k právním úkonům s bydlištěm na území České republiky, nebo právnická osoba nebo organizační složka nemající právní subjektivitu, která je způsobilá k právním úkonům podle zvláštních předpisů, se sídlem na území České republiky;
5) Spotřebitel - Zákazník, který je fyzickou osobou využívající službu e-shop a provádějící s Prodávajícím právní činnost nákupu a prodeje Produktů přímo nesouvisejících s jeho obchodní nebo profesní činností;
6) Účet - zdroj údajů poskytnutých Zákazníkem uložený v e-shopu, zejména údajů o něm, jeho Objednávkách, způsobech jejich doručování a placení za ně, umožňující a usnadňující Zákazníkovi využívání e-shopu, přičemž zadávat Objednávky a nakupovat v e-shopu je také možné bez Účtu v souladu s příslušnými ustanoveními Pravidel;
7) Náklady na doručení – náklady vzniklé Zákazníkovi na doručení Objednávky na adresu dodání uvedenou Zákazníkem;
8) Celkové náklady na Objednávku - náklady vzniklé Zákazníkovi, které zahrnují celkovou cenu objednaných Produktů, náklady na jejich dodání a náklady na doplňkové služby, např. dekorativní balení, související s Objednávkou;
9) Košík - funkcionalita e-shopu umožňující Zákazníkovi zjišťovat a měnit údaje související s Objednávkou, jako je zejména typ a množství Produktů, údaje o vypořádání nákupu a dodací údaje;
10) Recenze Produktu – hodnocení Produktu vyjádřené Zákazníkem prostřednictvím přidělení bodů v určitém rozmezí nebo popisem zkušeností souvisejících s Produktem, které může Prodávající šířit v souladu s ustanoveními Pravidel Webu a e-shopu;
11) Produkty - produkty dostupné v e-shopu, které si zákazník může prohlédnout a seznámit se s nimi prostřednictvím e-shopu, které si může Zákazník objednat prostřednictvím Objednávky a následně je zakoupit, v souladu s těmito Pravidly;
12) Pravidla - tato Pravidla, včetně samostatných dokumentů, na které Pravidla odkazují;
13) Web - soubor s proměnlivou skladbou služeb poskytovaných pomocí IT nástroje připojeného k internetu, elektronicky, v souladu s těmito Pravidly a předpisy dalších služeb poskytovaných na Webu, kdykoliv dostupnými prostřednictvím odkazu s názvem "Pravidla" umístěným na spodním okraji každé podstránky Webu, jiných oblasti internetu, jako mimo jiné služba e-shopu;
14) e-shop - služba poskytovaná prodávajícím a zároveň IT nástroj připojený k internetu, dostupný za podmínek stanovených těmito Pravidly a Pravidly Webu, dostupnými kdykoli prostřednictvím odkazu s názvem "Pravidla" umístěným na spodním okraji každé podstránky e-shopu, jakož i prostřednictvím odeslání z jiných oblastí internetu, prostřednictvím kterého Prodávající zejména umožňuje Zákazníkům objednávat a nakupovat Produkty;
15) Prodávající - provozující e-shop společnost Beauty Brands Ecommerce sp. z o. o. se sídlem ul. Żytnia 19, 05-506 Lesznowola, zapsaná do Národního soudního rejstříku Okresním soudem pro hl.m. Varšava ve Varšavě, 14. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS 0000760609, základní kapitál: 5 000,00 PLN, IČO: 381956358, DIČ: 1231417982; Strany – Prodávající a Zákazník;
16) Objednávka - prohlášení vůle vypracované Zákazníkem na základě informací obsažených v e-shopu a zaslané Prodávajícímu prostřednictvím e-shopu s cílem uzavřít smlouvu o koupi a prodeji a obsahující seznam Produktů, které Zákazník chce nakoupit prostřednictvím e-shopu.


II. Všeobecná ustanovení
1. Tato Pravidla definují zásady používání Zákazníky e-shopu, což je speciální služba poskytovaná na Webu. Používání služby e-shop se řídí těmito Pravidly, jak rovněž obecnými zásadami poskytování služeb na Webu uvedenými v Pravidlech Webu.
2. Materiály Webu, jako jsou mimo jiné název Webu, ochranné známky a další rozlišovací znaky na nich zveřejněné, software a databáze Webu, které byly zpřístupněny Uživatelům ve formě Webu nebo jeho prostřednictvím, podléhají právní ochraně; pravidla pro jejich používání jsou uvedena v kapitole VI. Pravidel Webu.
3. Pokaždé, když Zákazník zahájí používání e-shopu, souhlasí se zásadami stanovenými v těchto Pravidlech, jakož i s obecnými zásadami poskytování služeb na Webu uvedenými v Pravidlech Webu.
4. Osoby používající e-shop mají přístup k těmto Pravidlům a Pravidlům Webu kdykoli prostřednictvím odkazu s názvem "Pravidla" umístěným na spodním okraji každé podstránky e-shopu a vytisknout si je.
5. Ustanovení těchto Pravidel mohou být změněna v souladu s ustanoveními kapitoly XIII Pravidel.


III. Obecné zásady a technické podmínky poskytování služeb v e-shopu
1. Zákazníci mohou využívat e-shop jako obecnou informační službu poskytovanou na Webu, aniž by zadávali Objednávky nebo nakupovali Produkty, zejména se mohou prostřednictvím e-shopu seznamovat s Produkty, klást otázky personálu e-shopu, jak rovněž dočasně po dobu trvání relace s e-shopem sami ukládat Produkty v záložce "Seznam přání". Podmínky takového použití jsou uvedeny v Pravidlech Webu.
2. Zákazníci mohou zadávat Objednávky a nakupovat Produkty prostřednictvím e-shopu vytvořením Účtu a opakovaným využitím dat uložených na Účtu nebo bez vytvoření Účtu, zejména pokud předpokládají, že jejich nákup bude jednorázový. Zákazník je v každém případě povinen poskytnout Prodávajícímu pravdivé, správné, úplné a přiměřené údaje nezbytné k zadání Objednávky a nákupu, jakož i potvrdit, že se seznámil s těmito Pravidly a Pravidly Webu a zavazuje se dodržovat jejich ustanovení.
3. Prodávající vynakládá veškeré úsilí, aby zajistil řádnou ochranu všech informací poskytnutých Zákazníkem e-shopu, včetně osobních údajů tak, aby bylo používání e-shopu Zákazníkem bezpečné, avšak upozorňuje, že každý Zákazník je individuálně odpově dný za zachování důvěrnosti údajů, které použil při získávání přístupu do e-shopu (zejména příslušných jmen a hesel Zákazníků), a jakékoli zveřejnění těchto údajů na internetu probíhá výhradně na riziko Zákazníka a může umožnit jiným osobám používat tyto údaje způsobem, který bude pro Zákazníka nežádoucím.
4. Používání e-shopu v plném rozsahu bezpečnosti používání, plynulosti procesů zpracování dat probíhajících na Webu a přesnosti prezentace jeho textových a grafických prvků je možné za předpokladu, že koncová zařízení a IT systém používaný Zákazníkem splňují minimální technické požadavky uvedené v kapitole III. Pravidel Webu, a že má e-mailovou adresu a v případě Zákazníků využívajících e-shop a nakupujících pomocí Účtu také jedinečné jméno Zákazníka a jedinečné heslo k Účtu o délce alespoň 8 znaků, obsahující alespoň jedno malé a alespoň jedno velké písmeno a alespoň jedno číslo nebo speciální znak. Prodávající doporučuje toto heslo měnit minimálně každých 30 dní.


IV. Zákaznický účet
1. Prodávající poskytuje Zákazníkům službu Účtu spočívající v bezplatném zpřístupnění Zákazníkům IT nástrojů a diskového prostoru funkčně souvisejících s Webem na dobu neurčitou s cílem umožnit každému Zákazníkovi ukládat jeho osobní a jiné údaje, a používat je ve spojení s dalšími službami poskytovanými na Webu, za účelem zadávání objednávek a nákupu produktů v e-shopu.
2. Vytvoření Účtu v e-shopu spočívá v tom, že Zákazník zadá své údaje do příslušných polí formuláře poskytnutého pro tento účel, včetně jména a příjmení, údajů o poštovní adrese, e-mailové adresy a poskytnutí jedinečného jména Zákazníka a heslo k Účtu, které bude následně Zákazníkovi sloužit k opakovanému přístupu k Účtu. Zákazník, který si vytvořil Účet, může zadat Objednávku po přihlášení ke svému Účtu, což spočívá v zadání jména a hesla samostatně do příslušných polí a aktivaci přihlašovací brány.
3. Smlouvu o poskytování služby Účet může Zákazník kdykoli ukončit s výpovědní lhůtou 14 dnů, a to aktivací příkazu "Smazat účet", dostupném Zákazníkovi na Účtu po přihlášení k Účtu, nebo odesláním prohlášení o rezignaci ze služby Prodávajícímu prostřednictvím formuláře, který je v každém okamžiku k dispozici prostřednictvím odkazu s názvem "Kontaktní formulář" umístěného zde: https://cz.eveline.eu/contact
4. Prodávající nekontroluje pravdivost, správnost či přiměřenost údajů uvedených Zákazníkem na Účtu, zejména to, zda je Zákazník osobou, za kterou se vydává. Prodávající si však vyhrazuje, aby se předešlo možnému zneužití a narušení provozu e-shopu, že:
1) Zákazník může mít v e-shopu pouze jeden Účet. Pokud Prodávající obdrží důvěryhodné informace o tom, že Zákazník má v e-shopu více účtů, může Prodávající požádat Zákazníka, aby uvedl jeden ze svých účtů a ostatní smazal;
2) pokud Prodávající obdrží důvěryhodnou informaci o tom, že Zákazník není osobou, za kterou se vydává, jak rovněž informaci, že objednávka byla zadána nezákonně nebo v rozporu s Pravidly, objednané Produkty byly doručeny osobě, která si to nepřála, nebo že Objednatelem je osoba, která nemá plnou nebo v zákonem povolených případech omezenou způsobilost k právním úkonům, může Prodávající vyzvat Zákazníka k potvrzení jeho totožnosti a podání vysvětlení.
5. Po seznámení se s informací poskytnutou Zákazníkem v souladu s výše uvedeným bodem může Prodávající na základě těchto informací jednat v souladu se zákonem a těmito Pravidly, zejména může Zákazníkovi s okamžitou platností T� í vypovědět smlouvu o poskytování Účtu, odmítnout přijmout následné Objednávky a rovněž zpřístupnit údaje Zákazníka třetím stranám, aby tyto strany mohly uplatňovat nároky vůči Zákazníkovi.
6. Prodávající může rovněž Zákazníkovi ukončit smlouvu o poskytování služby Účet a odmítnout přijetí následných Objednávek, pokud Zákazník neodpověděl na výzvu Prodávajícího adresovanou jemu dvakrát s odstupem alespoň 3 dnů na e-mailovou adresu Zákazníka, jakož i v případě, že se údaje poskytnuté Zákazníkem ukáží jako nepravdivé.
7. Prodávající může z důležitých důvodů, jako je omezení, změna nebo pozastavení poskytování služby e-shop nebo nevyužívání Účtu, chápané jako zjištěné nepřihlášení k Účtu v období alespoň posledních 180 dnů, ukončit Zákazníkovi do 14 dnů smlouvu o poskytování služby Účet.


V. Zadávání, změna a realizace Objednávek
1. Zákazník může zadávat Objednávky a nakupovat Produkty tím, že se přihlásí k Účtu a použije tam uložené údaje nebo zadáním údajů nezbytných k zadání Objednávky a nákupu Produktů za účelem jejich jednorázového použití v e-shopu.
2. Zadání Objednávky Zákazníkem zahrnuje:
1) výběr (zaškrtnutí) Produktu dostupného v e-shopu, o jehož koupi má Zákazník zájem;
2) aktivaci příkazu "Přidat do košíku" dostupného v e-shopu společně s tímto Produktem;
3) uvedením počtu kusů každého objednaného Produktu, přičemž pokud se Zákazník nerozhodne jinak, předpokládá se standardně, že tento počet je "1";
4) výběr místa dodání Objednávky a způsobu platby;
5) souhlas Zákazníka se zásadami stanovenými v těchto Pravidlech a Pravidlech Webu;
6) předložení nabídky Zákazníka Prodávajícímu ke koupi Objednávky spojené se závazkem Zákazníka uhradit celkové náklady na Objednávku aktivací příkazu "Objednám a platím";
7) zaplacení celkových nákladů na Objednávku Prodávajícímu.
3. Zákazník je při zadávání Objednávky informován o dalších krocích, které by měl učinit za účelem zadání Objednávky, včetně způsobů platby a doručení Objednávky. Příkaz "Objednám a platím" je Zákazníkovi zpřístupněn spolu se všemi relevantními podmínkami Objednávky zobrazenými na obrazovce koncového zařízení, včetně zejména údajů o objednaných Produktech, jejich ceně a celkové ceně Objednávky, způsob platby a způsob doručení Objednávky.
4. Na e-mailovou adresu Zákazníka je zaslána zpráva o uskutečněné Objednávce. Tato zpráva pouze potvrzuje skutečnost, že Objednávka již byla Zákazníkem úspěšně zadána a bude vyřízena dle stavu skladových zásob Prodávajícího.
5. Informace o Produktech prezentovaných v e-shopu nepředstavují nabídku, ale výzvu k podávání nabídek ve smyslu čl. 71 Občanského zákoníku a odesláním Objednávky předkládá Zákazník Prodávajícímu nabídku ke koupi Produktů na základě informací uvedených v e-shopu. Prodávající se vynasnaží, ale nezaručuje, že Produkty prezentované v e-shopu jako dostupné ke koupi jsou dostupné na přání zákazníka, a také se vynasnaží, ale nezaručuje, vyloučit Produkty, které nejsou dostupné v e-shopu z možnosti zadání Objednávky a jejich prezentace v e-shopu jako dostupné.
6. Pokud se v průběhu kompletace Objednávky ukáže, že některé Produkty objednané Zákazníkem jsou v eShopu dočasně nedostupné, bude Prodávající Zákazníka kontaktovat za účelem získání jeho souhlasu s dodáním těchto Produktů později; Zákazník pak může zrušit objednávku v celém rozsahu nebo souhlasit s doručením neúplné Objednávky a souhlasit s doručením zbývající části Objednávky později. Pokud nebude prohlášení Zákazníka doručeno Prodávajícímu do 24 hodin, má se za to, že Zákazník zrušil Objednávku v celém rozsahu. Pokud se ukáže, že všechny nebo některé Produkty, na které Zákazník zadal Objednávku, jsou v eShopu trvale nedostupné, Objednávka bude zcela nebo zčásti zrušena. V popsaných případech vrátí Prodávající Zákazníkovi cenu chybějících Produktů a náklady na doručení Objednávky, případně celkové náklady na doručení Objednávky, včetně předchozího přepočtu nákladů na doručení Objednávky dle její snížené hmotnosti nebo objemu.
7. Po kompletaci Objednávky, v souladu s výše uvedenými ustanoveními Pravidel a jejím odeslání Zákazníkovi, zašle Prodávající Zákazníkovi e-mail s názvem "Informace o zásilce". Tato zpráva představuje potvrzení všech podstatných náležitostí Objednávky a přenesením této zprávy do e-mailového systému Zákazníka, aby si mohl přečíst její obsah, je kupní smlouva na Produkty, na které se Objednávka vztahuje, považována za uzavřenou. Do momentu dokud Prodávající nepotvrdí Zákazníkovi Objednávku zde popsaným způsobem, není Prodávající povinen dodat Produkty Zákazníkovi.
8. Jakmile Zákazník obdrží e-mailovou zprávu uvedenou ve výše uvedeném bodě, Objednávka zadaná Zákazníkem představuje nabídku ke koupi Produktů na základě informací uvedených v e-shopu. Do doby odeslání této zprávy může Zákazník předložit Prodávajícímu prohlášení o stažení této nabídky.
9. Objednávky jsou doručovány v souladu se samostatnými ustanoveními těchto Pravidel do míst nacházejících se v rámci Evropské unie.


VI. Ceny, náklady a způsoby platby za Objednávky
1. Ceny produktů uvedené v e-shopu zahrnují veškeré daně, včetně DPH, ale nezahrnují dodatečné náklady na Objednávku uvedené v Pravidlech, včetně nákladů na doručení.
2. Ceny produktů jsou uvedeny v polských zlotých.
3. Zákazník je povinen uhradit cenu Produktu uvedenou jako cena produktu v košíku v okamžiku zadávání Objednávky Zákazníkem. Informace o celkové ceně Objednávky a cenách jejích jednotlivých součástí, způsobu doručení a způsobu platby jsou Zákazníkovi představeny před zadáním Objednávky.
4. Celková cena Objednávky může být změněna v případě změny Objednávky v souladu s bodem V. odst. 6. Pravidel, tzn. v situaci, kdy Zákazník akceptoval koupi pouze části Objednávky. V této situaci celkové náklady na Objednávku zahrnují celkovou cenu Produktů zbývající části Objednávky, jakož i příslušné náklady na jejich dodání.
5. Prodávající může v souladu se samostatnými ustanoveními Pravidel čas od času měnit ceny Produktů bez upozornění Zákazníků, včetně stanovení akčních cen a výprodejních cen Produktů. Zákazník zejména nemá nárok na vrácení rozdílu mezi cenou stanovenou u Produktu v Objednávce a cenou Produktu sníženou Prodávajícím poté, co Zákazník zadal Objednávku.
6. V případě Produktů, které jsou předmětem akce nebo výprodeje, jejichž množství je omezené, závisí zadání Objednávky zcela nebo zčásti na pořadí, ve kterém jsou Objednávky Prodávajícímu předloženy. Pravidla akčního prodeje organizovaného v e-shopu jsou stanovena v Pravidlech Akce, které jsou v každou chvíli k dispozici prostřednictvím odkazu s názvem "Pravidla" umístěným na spodním okraji každé podstránky e-shopu.
7. Náklady na doručení představí Zákazníkovi Prodávající při zadávání Objednávky a jejich výše závisí mimo jiné na Zákazníkem zvoleném způsobu doručení a hmotnosti Objednávky.
8. Zákazník může platit za Objednávky předem na účet Prodávajícího, prostřednictvím elektronické platby převodem nebo platební kartou prostřednictvím systému PayU.
9. Platba za Objednávku prostřednictvím systému PayU je možná, pokud banka, ve které má Zákazník zřízen bankovní účet, uzavřela příslušnou smlouvu umožňující tuto formu vypořádání se společností PayU S. A. se sídlem v Poznani, která je provozovatelem systému PayU. Nezbytnou podmínkou pro využívání této formy platby Zákazníkem je rovněž přístup ke službám elektronického bankovnictví.
10. Platba za Objednávku platební kartou prostřednictvím systému PayU je možná, pokud má Zákazník platební kartu vydanou bankou, která uzavřela příslušnou smlouvu umožňující tuto formu vypořádání se společností PayU S.A. se sídlem v Poznani, která je provozovatelem systému PayU
11. V případě platby za Objednávku elektronickým převodem nebo pomocí platební karty bude Objednávka zpracována, pokud do 1 hodiny od okamžiku, kdy Zákazník aktivuje příkaz "Objednám a platím", provede Zákazník platbu za Objednávku, která bude potvrzena připsáním částky v celkové hodnotě Objednávky na bankovní účet Prodávajícího. Za datum platby se považuje okamžik, kdy jsou celkové náklady na Objednávku připsány na bankovní účet Prodávajícího.
12. Prodávající poskytne Zákazníkovi společně s Objednávkou doklad o prodeji ve formě daňového dokladu nebo na žádost Zákazníka předloženou s Objednávkou nebo do 3 měsíců ode dne odeslání objednávky, fakturu s DPH. Prodávající navíc Zákazníkovi, který je Spotřebitelem doručí vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy.
13. Prodávající prohlašuje a Zákazník akceptuje, že pokud Zákazník odstoupí od smlouvy, vrátí zboží a nařídí prodávajícímu vrácení peněžních prostředků, vystaví prodávající opravnou fakturu na vrá cenou částku pouze v elektronické podobě a zašle ji na e-mailovou adresu Zákazníka, jak rovněž, že v případě zjištění chyby ve faktuře Prodávající vystaví a zašle Zákazníkovi opravnou fakturu s uvedením zjištěné nesrovnalosti.


VII.          Doručování Objednávek
   1. Objednávky jsou doručovány na místa určená Zákazníkem v souladu s Pravidly a nemohou být od Prodávajícího vyzvedávány osobně Zákazníkem nebo osobou jednající jeho jménem.
   2. Objednávky jsou doručovány do míst nacházejících se na území České republiky.
   3. Objednávky jsou sestaveny a baleny Prodávajícím za účelem doručení Zákazníkovi v souladu s pravidly pro poskytování poštovních a kurýrních služeb. Objednávky mohou být Zákazníkům doručeny pomocí následujících poštovních nebo kurýrních služeb
      1) Doručení kurýrem DPD.
Prodávající si vyhrazuje, že není poskytovatelem uvedených služeb, a že mohou být dočasně nebo trvale nedostupné, jak rovněž, že jejich použití může podléhat omezením velikosti, hmotnosti nebo podobným omezením stanoveným poskytovateli těchto služeb. Prodávající se bude snažit informovat Zákazníka o těchto omezeních před zadáním Objednávky.
   4. Před zadáním Objednávky je Zákazník informován o datu expedice následující po zadání Objednávky a o datu, které poskytovatel poštovní nebo kurýrní služby předpokládá pro doručení Objednávky na místo určení, což je určitý počet pracovních dnů, kterými se rozumí dny od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků.
   5. Prodávající ve vztahu k Zákazníkům, kteří nejsou Spotřebiteli, neručí v plném rozsahu stanoveném zákonem za škodu způsobenou prodlením s dodáním a odpovědnost za Objednávku je omezena na cenu jejích jednotlivých součástí.
   6. Objednávka bude doručena Zákazníkovi nejpozději do 30 dnů od data zadání Objednávky Zákazníkem. Pokud jako způsob doručení zvolíte doručení kurýrem, kurýr provede dva pokusy o doručení Objednávky.
   7. Zákazník je povinen na žádost Prodávajícího nebo kurýra jednajícího jeho jménem potvrdit přijetí Objednávky. Prodávající doporučuje Zákazníkovi při obdržení Objednávky zkontrolovat, zda zásilka s Objednávkou neutrpěla ztrátu nebo poškození během přepravy. V případě jakýchkoliv závad nebo poškození Prodávající doporučuje Zákazníkovi za přítomnosti Kurýra sepsat protokol potvrzující výše uvedené okolností a kontakt s Prodávajícím. Zákazník, který není Spotřebitelem, je povinen zkontrolovat soulad zásilky s Objednávkou a v případě zjištění závad či poškození sepsat s kurýrem škodní protokol a neprodleně kontaktovat Prodávajícího.
   8. Produkty jsou dodávány ve standardních obalech Prodávajícího. Celková hmotnost Produktů v jedné Objednávce nesmí přesáhnout 20 kg. Produkty mohou být dodatečně baleny v rámci samostatných služeb poskytovaných Prodávajícím, zejména jako dárkové balíčky, v souladu s popisem těchto služeb.
   9. Zákazník je povinen vyzvednout si Objednávku bez zbytečného odkladu. Nevyzvedne-li si Zákazník Objednávku ve stanovené lhůtě, bude Objednávka vrácena Prodávajícímu a Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. Toto právo může Prodávající uplatnit do 30 dnů ode dne prvního pokusu o doručení Objednávky. Při odstoupení od kupní smlouvy o tom Prodávající Zákazníka informuje a vrátí mu celkovou cenu Produktů na bankovní účet uvedený Zákazníkem. Prodávající vrátí Spotřebiteli platbu stejným způsobem, který použil při platbě, ledaže Spotřebitel souhlasil s jiným způsobem vrácení.


VIII.          Zrušení Objednávky a odstoupení od smlouvy
   1. Pokud Zákazník zruší Objednávku, v souladu s bodem V. odst. 6. Pravidel nebo v případě, že Objednávku nelze dokončit, jelikož všechny nebo některé produkty, na které zákazník zadal objednávku, jsou trvale nedostupné v e-shopu, Prodávající o této skutečnosti Zákazníka informuje a vrátí mu cenu za chybějící Produkty, resp. náklady na doručení Objednávky, případně celkové náklady na doručení Objednávky, včetně předchozího přepočtu nákladů na doručení Objednávky podle její snížené hmotnosti nebo objemu. Prodávající vrátí Spotřebiteli částku stejným způsobem, který byl použit při platbě, ledaže Spotřebitel souhlasil s jiným způsobem vrácení.
   2. Zákazník, který je Spotřebitelem, je oprávněn odstoupit od uzavřené kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů ode dne obdržení Objednávky. Spotřebitel při odstoupení od smlouvy zašle Prodávajícímu prohlášení o odstoupení připravené na formuláři, který mu poskytl jako vzor spolu s Objednávkou, a který je kdykoli k dispozici jako soubor PDF prostřednictvím odkazu s názvem „Reklamace a vrácení zboží“ umístěným na spodním okraji každé podstránky e-shopu. Prohlášení o odstoupení od smlouvy může Spotřebitel podat i bez použití uvedeného formuláře s uvedením údajů uvedených ve formuláři.
   3. V případě odstoupení od smlouvy je Prodávající povinen vrátit Spotřebiteli celkové náklady na Objednávku, náklady na dodání jsou však vráceny ve výši odpovídající aktuální ceně základní (nejmenší rozměrově a hmotnostně) poštovní nebo kurýrní zásilky v den zadání objednávky.
   4. Prodávající vrátí celkovou cenu Objednávky v souladu s výše uvedeným bodem neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne doručení prohlášení o odstoupení od smlouvy zaslaného Spotřebitelem Prodávajícímu. Prodávající může upustit od vrácení do momentu obdržení Produktů, které mají být vráceny Prodávajícímu, nebo dokud Spotřebitel neprokáže jejich vrácení, v závislosti na tom, která událost nastane dříve.
   5. Spotřebitel je povinen vrátit Produkty v nezměněném stavu, pokud nebyla nutná změna Produktů v rámci běžného hospodaření. Spotřebitel nese přímé náklady na vrácení Produktů, jako jsou náklady na balení Produktů a náklady na poštovní či přepravní služby za dodání Produktů Prodávajícímu.
   6. Spotřebitel není v souladu se zákonem oprávněn odstoupit od smlouvy, mimo jiné ve vztahu ke smlouvě: ve které je předmětem služby věc, která podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu použitelnosti nebo je předmětem služby věc dodaná v uzavřeném obalu, kterou nelze vrátit po otevření obalu z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen. Prodávající v souvislosti s tím prohlašuje, že právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na Zákazníka, včetně Spotřebitele, a to zejména ve vztahu k následujícím produktům: rtěnky, pleťové korektory, oční linky, pudry na obličej s aplikátory a další kosmetické produkty s aplikátory. Je-li to možné, může Prodávající Zákazníkovi poskytnout k Produktu tester nebo vzorek tohoto Produktu, aby se Zákazník mohl s Produktem seznámit, aniž by narušil jeho hlavní obal.


IX. Reklama
1. Prodávající se zavazuje poskytnout Zákazníkovi Produkty bez fyzických a právních vad a v kvalitě odpovídající účelu, kterému má být daný Produkt sloužit. Prodávající neposkytuje poprodejní služby včetně servisních služeb a neposkytuje dodatečné záruky na prodávané věci.
2. Prodávající odpovídá Zákazníkovi, pokud jím zakoupený Produkt má fyzické nebo právní vady. Pro postup při reklamaci ze strany Zákazníka platí ustanovení čl. 556 a násl. Občanského zákoníku. Zákazník by měl v reklamaci uvést důvod a s ní související požadavek.
3. Reklamace související s provozem e-shopu, Objednávkami a nákupy Produktů může Zákazník podávat na adresu: info.eu@eveline.eu
4. Pro podání reklamace může Zákazník využít formulář dostupný v každé chvíli prostřednictvím odkazu s názvem "Kontaktní formulář" umístěným na spodním okraji každé podstránky e-Shopu.
5. Odpovědnost Prodávajícího vůči Zákazníkovi, který zakoupí Zboží, aniž by byl Spotřebitelem, je omezena na cenu, kterou Zákazník zaplatil za Produkt, který je předmětem reklamace, a částku odpovídající nákladům na dodání, je-li předmětem reklamace dodání. Pokud Prodávající shledá reklamaci oprávněnou, Zákazník, který není Spotřebitelem, obdrží Produkt bez vad nebo mu bude vrácena cena Produktu. Volba způsobu vyřízení reklamace je v tomto případě na Prodávajícím a důkazní břemeno o vadách prodávané věci nese Zákazník.
6. Prodávající reklamaci posoudí nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení. Tato lhůta může být prodloužena o dobu nezbytnou k tomu, aby Zákazník doplnil informace potřebné podle názoru Prodávajícího s přihlédnutím k okolnostem případu k projednání reklamace. Na žádost Prodávajícího je Zákazník povinen doručit reklamovaný Produkt na vlastní náklady na místo určené Prodávajícím.
7. Prodávající informuje, že na adrese: https://webgate.ec.europa.eu je dostupná platforma internetového systému řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli na evropské úrovni (tzv. platforma ODR). Platforma ODR je interaktivní a vícejazyčný (dostupný ve všech jazycích EU) internetový servis s jednotným kontaktním místem pro spotřebitele a podnikatele, kteří hledají mimosoudní řešení sporu ohledně smluvních závazků vyplývajících z uzavření online kupní smlouvy nebo smlouvy na poskytování služeb. Platforma umožňuje podat stížnost týkající se zboží nebo služeb zakoupených prostřednictvím internetu, a to jak doma, tak v zahraničí.


X. Recenze produktů
1. Uživatel, který má Účet, zakoupil Produkt a osobně jej používal, může v k tomu určené záložce Produkt uvést svou recenzi Produktu.
2. Recenze produktu představuje přiřazení bodů Produktu na stupnici určené Prodávajícím nebo popis zkušeností Zákazníka s Produktem. Recenze nemůže být delší než 2000 znaků (včetně mezer mezi znaky).
3. Prodejce zveřejňuje recenze Produktů na Produktových kartách poté, co zkontroluje, zda jsou v souladu se zásadami těchto Pravidel, a vyhrazuje si právo odstranit recenze Produktů, u kterých se po zveřejnění ukáže, že nesplňují zásady těchto Pravidel. Recenze zveřejněné Prodávajícím nemůže Uživatel měnit ani smazat.
4. Je zakázáno umísťovat v Recenzích:
1) nepravdivé údaje, které jsou v rozporu se zákony nebo dobrými mravy;
2) osobní údaje Uživatele nebo jiných osob nebo údaje budící dojem, že se jedná o osobní údaje nebo kontaktní údaje, včetně odkazů na další oblasti internetu;
3) reklamní, propagační a volební obsah, jakož i obsah obsahující odkazy na pohlaví, rasu, etnický původ, národnost, náboženství, vyznání, světonázor, zdravotní postižení nebo sexuální orientaci.
5. Uživatel zveřejněním recenze zároveň prohlašuje, že je jejím autorem v obecném smyslu (recenzi napsal sám) a ve smyslu příslušných zákonných ustanovení. Uživatel odpovídá za případnou škodu Prodávajícího související s podáním žaloby, vymáháním poplatků a vynaložením výdajů v důsledku porušení vlastnických nebo osobnostních práv třetích osob v souvislosti se zveřejněnou recenzí.
6. Pokud daná recenze na Produkt není dílem ve smyslu příslušných zákonných ustanovení, znamená zveřejnění této recenze Uživatele, že Uživatel uděluje Prodávajícímu souhlas s užitím recenze bez časového a územního omezení prostřednictvím:
1) šíření recenzí na internetu, zejména jejich zveřejňováním v e-shopu;
2) uvedení jména Uživatele jako autora recenze.
7. Pokud je daná recenze dílem ve smyslu příslušných zákonných ustanovení, znamená zveřejnění této recenze Uživatelem udělení nevýhradní licence Prodávajícímu na dobu neurčitou (s možností ukonč it ji s dvouletým předstihem na konce kalendářního roku), bez územního omezení, s možností udělovat další licence k využívání recenzí:
1) šíření recenzí na internetu, zejména jejich zveřejňováním v e-shopu;
2) uvedení jména Uživatele jako autora recenze.
8. V případě zmíněném ve výše uvedeném bodě Uživatel zároveň zmocňuje Prodávajícího k šíření recenze v rozsahu stanoveném v Pravidlech, aniž by uváděl autora recenze, a rozhodování o prvním zpřístupnění recenze veřejnosti, a zavazuje se, že nebude dohlížet na způsob použití recenze, pokud tento způsob nepřekročí rozsah stanovený v těchto Pravidlech.


XI. Zásady ochrany osobních údajů
1. Údaje, včetně osobních údajů Zákazníka, zpracovává Prodávající způsobem popsaným v dokumentu "Zásady ochrany osobních údajů", který je kdykoli k dispozici prostřednictvím odkazu s názvem "Zásady ochrany osobních údajů" umístěným na spodním okraji každé podstránky e-shopu.
2. Poskytovatel služeb tímto informuje Uživatele, že v procesu používání Webu a služeb na nich poskytovaných, včetně služby e-shop, využívá soubory cookies, a to způsobem popsaným v dokumentu "Zásady ochrany osobních údajů", dostupném v každé chvíli prostřednictvím odkazu s názvem "Zásady ochrany osobních údajů", umístěným na spodním okraji každé podstránky e-shopu.


XII. Odpovědnost
1. Ustanovení těchto Pravidel nevylučují ani neomezují odpovědnost Prodávajícího vyplývající z kogentních ustanovení zákona.
2. Prodávající nenese odpovědnost za nesoulad Produktů s individuálním očekáváním Zákazníka. Prodávající informuje, že Produkty dostupné v e-shopu, zejména kosmetické produkty, jsou dle přiložených informací produkty, které mohou být zvláště účinné v konkrétních aplikacích, zejména v péči o konkrí T�tní části těla nebo partie těla se specifickými vlastnostmi, jedná se však o standardní produkty a nevyrábějí se na individuální zakázku, proto se účinnost jejich použití může v jednotlivých případech lišit.
3. Prodávající v maximální míře povolené zákonem nenese odpovědnost za narušení fungování nebo přerušení dostupnosti e-shopu způsobené vyšší mocí, jednáním třetích osob nebo nekompatibilitou hardwaru nebo IT e-shopu s koncovým zařízením nebo IT systémem používaným Zákazníkem.
4. V maximálním zákonem povoleném rozsahu neodpovídá Prodávající za provoz poštovních serverů sloužících k zasílání e-mailových zpráv Prodávajícím, provoz e-mailových adres Zákazníků, provoz koncových zařízení Zí T�kazníka a software používaný Zákazníkem, včetně antispamového softwaru, jakož i dočasné pozastavení dostupnosti e-shopu v případě potřeby provedení údržby, výměny zařízení nebo v souvislosti s jeho rozšířením či modernizací;
5. Pokud kogentní ustanovení zákona nestanoví jinak, nenese Prodávající odpovědnost za ušlý zisk Zákazníka, ztrátu možnosti použití peněz, ztrátu času, poskytnutí nepravdivých nebo nesprávných informací nebo jakoukoli nepřímou či následnou škodu.
6. Zákazník je povinen se při používání e-shopu zdržet činností, které mohou narušit fungování e-shopu, zejména používání softwaru nebo zařízení ve vztahu k e-shopu, které mohou takový efekt vyvolatý , jakož i předávání v e-shopu nepravdivých údajů, nebo údajů které jsou v rozporu s jinými právními předpisy nebo dobrými mravy nebo osobních údajů jiných, než které se týkají jej samotného.


XIII. Závěrečná ustanovení
1. Pokud kterékoliv z ustanovení Pravidel je nebo se v budoucnu stane nezákonným, nevymahatelným, neúplným, neúčinným nebo neplatným, nebude tím dotčena účinnost smlouvy Prodávajícího se Zákazníkem v její zbývající části. V takovém případě zahájí Strany jednání s cílem nahradit neúplné nebo neúčinné ustanovení Pravidel právně účinným ustanovením, které co nejvíce odpovídá účelu napadeného ustanovení Pravidel
2. Tato Pravidla a smlouvy uzavřené na jejich základě podléhají polskému právu.
3. Prodávající si vyhrazuje právo na změny těchto Pravidel. Změny Pravidel neporuší práva Zákazníků, kteří zadali Objednávku před datem vstupu změny v platnost. Změny Pravidel vstupují v platnost po 7 dnech ode dne jejich zveřejnění na Webu. O změnách bude Prodávající informovat prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu Zákazníka. Pokud Zákazník se změnou nesouhlasí, měl by aktivovat příkaz "Nepřijímám změnu Pravidel". Neakceptování změny bude mít za následek nemožnost zadávat Objednávky v e-shopu.